TPD_Suisu_2400x1600_01.jpg

Manakah masalah kulit yang anda dihadapi sekarang?

Inilah jawapan kepada masalah anda!

Untitled design (1).png
EKZEMA
EKZEMA

Ekzema ialah keadaan kulit yang ditunjukkan oleh tanda gatal, kemerahan, kering dan kadang kala melepuh, berair atau mengerak yang berbentuk tompokan kecil atau besar akibat keradangan kulit.

PSORIASIS
PSORIASIS

Psoriasis kelihatan seperti penyakit kulit tetapi ia sebenarnya adalah penyakit kronik gangguan autoimun yang dialami oleh kira-kira satu hingga tiga peratus daripada penduduk secara umumnya di Malaysia. Ia juga boleh dialami oleh semua orang tidak kira dewasa atau kanak-kanak.

KURAP CELAH KANGKANG
KURAP CELAH KANGKANG

Ia adalah sejenis jangkitan fungal/kulat pada kulit daripada anak beranak kulat dermatophyte. Kawasan lipatan kulit yg sentiasa tertutup seperti punggung, paha, perut dll memang tempat kesukaan dia.

KURAP BADAN
KURAP BADAN

Kurap juga dipanggil sebagai Tinea Corporis dalam bahasa perubatan. Ia terjadi disebabkan jangkitan kulat pada bahagian permukaan kulit menyebabkan kulit tersebut membahagi dengan lebih laju. Perkara tersebut menyebabkan kulit kelihatan tebal dan bersisik.

KUDIS BUTA
KUDIS BUTA

Kudis buta ialah keadaan kegatalan pada kulit yang disebabkan oleh gigitan kutu.Kudis buta bukanlah tanda-tanda kurangnya penjagaan kebersihan. Walau bagaimanapun, ianya cenderung berlaku ditempat-tempat tinggal yang sesak sepeti asrama dan rumah asuhan.

KAKI MAKAN AIR
KAKI MAKAN AIR

Kaki makan air adalah sejenis penyakit yang juga dikenali sebagai Athletes Foot. Penyakit kaki makan air disebabkan kulat. Penyakit kaki makan air biasanya disebabkan kaki yang selalu berendam air atau lembab.

Mai kita tengok apa tu dulu!

_Ekzema Bahagian muka Bahagian bawah pip

Hm, macam hebat je...

Apakah bahan istimewa dalam Derma Relief Essence Spray nie?

Haa? Berkesan ke?

✅ DRES telah disyorkan oleh 10,000 pengguna setiap bulan
✅ Diluluskan oleh Kementerian Kesihatan Malaysia
✅ Sertifikasi ECOCERT
✅ Bebas dari kandungan alkohol
✅ Kelembapan yang tahan sehingga 72 jam
✅ Tidak mengandungi STIROID
✅ Sesuai untuk SEKELUARGA

Encik Muhammad Ariffin adalah seorang pesakit kurap celah kelangkang.

Kini dh pakai DRES masuk 6 bulan, masalah kemaluan sudah disetelkan.

Lega dah, BESNYE!

DRES gif.gif

Testimoni pengguna DRES yang BENAR

testimonial bm 1.jpg
testimonial bm 2.jpg
testimonial bm 3.jpg

Ekzema tangan

Penyembur Ezema Essence 2.0.png

Testimoni pengguna yang berjaya SETELKAN Ekzema

Kikin K.

Dh mengalami kurap dkt betis 2 tahun. Lepas pakai DRES Kesan dye mmg bagus untuk gatal2,,kulit pn xkering,,untuk kulit yg sensetif dgn hama kucing mmg saya syorkn,,sekali sapu je bintik merah2 jd hitam lme2 hilang,, mmg bes..

Varicose-Eczema-20160719075842539.jpg

Johor, 62 tahun

Pesakit Kurap Betis

M. Mikail 

Alhamdulillah berkesan sngat untk anak saya umur 6 bulan ada exzema...sapu 3 hari...alhamdulillah dah makin kurang...anak pun dah kurang merengek...recommended sngat...🥰🥰🥰

sihat-kudis_HMfield_image_listing_featur

Selangor, 7 tahun

Ekzema Badan Budak

Zaidatol Abd R.

Testimoni untuk ubat TPD yang paling hebat, sebelum ini kulitnya berdarah dan menyakitkannya untuk bekerja, dan setelah bertemu TPD, syukurlah kulitnya pulih dan ia mula bersatu, sangat disyorkan bagi mereka yang mempunyai masalah kulit untuk digunakan, seperti sebaik sahaja anda dapat melihat hasilnya. hebat! 🙂 kawasan jari kaki dan jari kaki.

642x361_SLIDE_1_Infected_Eczema.jpg

Kelantan, 45 tahun

Kurap Tangan Jari

Soalan lazim.png

Soalan Lazim untuk Derma Relief Essence Spray

Q : Derma Relief Essence Spray (DRES) sesuai untuk siapa ya?
A : DRES ini sesuai untuk anda yang sedang hadapi masalah kulit seperti Ekzema / Psoriasis / Alahan Kulit / Kulit kering dan Gatal dan masalah kulit lain. 

Q : DRES diperbuat daripada bahan apa? Dalamnya ada mengandungi bahan kimia?
A : Ia diperbuat daripada bahan makanan gred 100% semula jadi seperti ekstrak kulit manggis, saccharide isomerate 🌾, aleppo oak galls, minyak pati lavender, vitamin E dan minyak pati bergamot 🍋. Produk ini bebas daripada bahan kimia seperti alkohol, steroid, pengawet dan kimia lain. 

Q : Kanak-kanak dan bayi boleh guna DRES ini? 
A : Produk ini tiada sebarang bahan kimia, jadi kanak-kanak dan bayi boleh pakai tanpa risau akan rosakkan kulit. Bukan saja ni, ibu mengandung juga boleh guna DRES ini ☺️

Q : DRES ini selamat pakai?
A : Anda boleh pakai tanpa risau kerana DRES ini mempunyai kelulusan Sijil KKM.

Q : Berapa lama ya boleh nampak kesannya? 
A : DRES ini boleh guna 6 minggu ke atas. Anda boleh rujuk kepada testimoni customer lain yang telah guna DRES 20 hari dan jelas nampak perubahan pada kulitnya 👉

Q : Sebotol DRES boleh tahan berapa lama ya?
A : Masa penggunaan dan dos yang diperlukan untuk berkesan bergantung pada keadaan kulit anda.

Q : Macam mana cara pakai DRES ini?
A : Anda hanya perlu spray DRES ini di bahagian masalah itu dan sapu rata. Urut selama 1-2 minit untuk diserap ke dalam kulit. Yang penting, bersihkan bahagian masalah itu sebelum pakai!

Q : Tempoh jangka hayat produk ini berapa lama ya?
A : Oleh sebab tiada bahan pengawet ditambahkan ke dalam produk ini, jadi tiada tempoh hayat yang tertentu. Elakkan cahaya matahari langsung. Digalakkan supaya simpan di tempat suhu bilik atau peti sejuk untuk melambatkan jangka hayat. 

Q : Bolehkah saya pakai walaupun tiada masalah kulit?
A : Tentu boleh 👌 DRES ini juga berfungsi sebagai pelembap kulit. Anda boleh pakai DRES ini di bahagian badan yang kering. Bila kulit dah lembap dan tidak kering, kuranglah gatal dan kulit megelupas berlaku.

122846844_385685889253479_22443992086110

Sekarang korang dh tau apatu The Perfect Derma, klu nk order blh tekan link di bawah,

sekarang ada harga BUNDLE klu ambik dua.

👉​

👈

Untuk pembelian 1 botol DRES, harga POS adalah RM8 (Semenanjung); RM13 (Sabah, Sarawak, Labuan)